søndag 31. mai 2009

Guess what!?!...




Ej kjeda mej!!!!



























Dagen he gått i arbeid fram til 3... 
so va d grillparty me onkel peir... 
Sjekka en renualt etter feil... 
som i sej sjøl e ei umulig oppgave, der e no bere feil:P
MEN so sa d bom stopp!!! 
Sku liksom henge me venna osv, 
men dei ej tenkte å henge me stakk til bya for å sjå kino... 
å ej måtte vere i selskap :S

so no ligge ej her me pc'n i fanget å venta på ei melding 
av noken so ska forbarme sej over mej...
slik kan d gå!

men d vakje d innlegge sku handle om!
Når ej ligge her so slær d mej... hardt å gale... 
ka innmari lett d e å kjede sej!!!!
Ej he igrunna hatt fullt program heile dagen, 
men so fæe ej ei ledig å ikkje sjølvbestemt pause... 
å en , to, tre: so va d jort! ej he røkke å bjønde å kjede mej! feila da?
Ka e vell verre enn d? ikkje ha nokke å jere på?

"Jeg kjeder meg, jeg kje-e-eder meg!
Jeg får ingenting gjort, så jeg kjeder meg bort! 
Jeg KJE-E-E-E-EDER meg!"


JEJE... i dag blei vel tema igrunn fustrasjon! 
neste gong ej kjeda mej kjøme her et innlegg t! :D

2 kommentarer:

  1. bilde av dej når du va liten eller? ;)

    SvarSlett
  2. nope va nok dsverre internett dinne gongen. finns ikkje slike bilde ta mej, va en glagut ej :D

    SvarSlett