søndag 7. mars 2010

Hyttetu!

Hyttetur ja! :D konge!
I helga va oss en go jeng frå Laget i Bergen so tok turen til lagshytta. Ditte e ei hytte som ligge ca 10/15 min kjøreavstand frå Voss. Eller dvs; den ligge ca 45 min fra busstoppet som ligge 10/15 min frå Voss. Rett ska vere rett.. den ligge ca 45 min frå busstoppet når d e sommer. Ikkje ha ej klokke på handa. men ej tru oss brukte omlag 2 å en halv time opp bakkane! d e ikkje so rart igrun! For oss hadde snøv til nakken der oss
bana oss vei!

Vel framme på hytta fann oss ut at vannpumpa ikkje va i form, so oss kokte snøv. Dagen der på jekk 3 manndige kjekke kara (Jo-Arild, Arild å mej da) tei vatnet å med et manndig slit vart oss i stand til å høgge høl i den 30 meter tjukke isen og slik supplere våre kjære lags-frenda me vatten!


Ellers jekk helga i leik og morro! D va rett og slett fantastisk! D va akkurat d en stakkars gåen sunnmøring trengte for å komme på føtene ijen! ANBEFALAST!!!

For dokke so gidde,/ he glede av å sjå på mine kreative innslag so he ej bestemt mej for å legge ut litt av dei nye innslaga mine

                                  Julegave t mudern og fadern.


Gåve til søstern; før den va ferdig.



Nærmere finish, men ikkje ferdig sjøl om d e siste bilde ej tok av d:


T brudern. ferdi resultat he han :P


Åsso jenge oss videre me ditte:


Mitt siste maleri, heilt i starten av malingsprosessen ditta da.. 
Men målet e d ska komme sej ettekvart ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar